GARANCIA
Az Airthereal ózongenerátor készülékeinkre a vásárlás napjától számított 3 év gyártói garanciát vállalunk, magánszemély és céges vásárlóknak egyaránt. Minden ózongenerátor készülék garanciája kiterjed a kopó alkatrészekre is.
Az Airthereal légtisztító készülékekre 2 év gyártói garanciát vállalunk.
Garancia érvényesítés esetén a meghibásodott termék visszaszállításáról a vevőnek kell gondoskodnia, amelynek visszatérítjük a költségét, amennyiben a reklamáció jogos volt.
Ha a termék javítható, akkor első körben szervízeljük és javítjuk a készüléket.
Ha a termék nem javítható, akkor cseréljük vagy visszafizetjük a vételárát.
3 napon belüli meghibásodás esetén cseréljük a készüléket.
Amennyiben a bevizsgálás után a termék hibátlanul működik, vagy rajtunk kívülálló okok miatt hibásodik (pl.: rosszul eltávolitott ózonlap), nem áll módunkban cserélni, illetve visszatéríteni a számlán szereplő végösszeget. A terméket szállítási díj felszámítása mellett visszaküldjük (utánvéttel).
Mit tartalmaz a garancia?
A termék rendeltetésszerű használat mellett fellépő meghibásodás.
Mit nem tartalmaz a garancia?
A tulajdonos által a termék saját javítása során okozott kár.
A termék gondatlan, hibás felhasználásból eredő vagy jogosulatlan javítás által okozott károk.
A garanciális igényeket az eredeti vásárló érvényesítheti, a garancia nem átruházható.
A garancia érvényesitéséhez email-ben vegye fel velünk a kapcsolatot a hello@ozongeneratorshop.hu email cimen.
ELÁLLÁS
Termékeinkre a törvényileg előírt 14 nap helyett 30 napos elállást biztosítunk.
30 napon belül lehetőség van a terméket kipróbálni, ám ha a vevő nem csak kipróbálta, hanem ezen felül is használta, akkor a termék ebből fakadó értékcsökkenésért felelősséggel tartozik a vállalkozás felé (pl. szűrő tiszítása) és az eladó értékcsökkentett visszatérítést állapíthat meg. Elálláskor a terméket sérülésmentes, hiánytalan állapotban kell visszaküldeni.
Az elállás jogával webáruházunkban a céges vásárlók is élhetnek.
Ózongenerátor és légtisztító termékek esetén, amennyiben a készüléket használatba vették, úgy a 30 napos elállás nem vonatkozik a készülékek ózonlapjára ill. légszűrőjére. Ebben az esetben az elállás díjából ezen termékek ára levonásra kerül, a webáruházban aktuálisan jegyzett árukon.
Önálló termékként vásárolt ózonlapra ill. légtiszító szűrőre abban az esetben vonatkozik az elállás, amennyiben bontatlan a csomagolása.
További értékcsökkenés állapítható meg, amennyiben a készüléken rendszeres használat jelei látszódnak. Ezt minden esetben magasan képzett szakember vizsgálja meg a visszaküldést követő 7 napon belül. Ezt követően visszautalásra kerül a megállapított összeg a vásárlóval egyeztetett módon (banki átutalás vagy bankkártyára visszautalás).
A visszaküldés lebonyolítását a GLS futárszolgálat igénybevételével bruttó 2500 Ft díj ellenében tudjuk vállalni vagy a vevő saját költségen, futárszolgálattal is visszaküldheti.
Kérdésed van a garanciával kapcsolatban? Keress minket alábbi elérhetőségeinken.
+36 1 490 0207
Ügyfélszolgálati idő: hétköznap 9:00-17:00
Fedezd fel melyik ózongenerátor lenne számodra megfelelő
Csak 2 egyszerű lépés és megmutatjuk az igényeidhez leginkább igazodó ózongenerátort.